Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Naše ulice Křížová
Sopoušková, Petra ; Nekvindová, Terezie (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Téma diplomové práce je úzce spjato s mým předchozím studiem na fakultě architektury. Cílem práce je prozkoumat nenaplánovatelnou organičnost urbánního prostředí, která je mu vlastní, ale vzhledem ke standardizovanému postupu navrhování či rekonstrukcí veřejných prostranství je pro architekta obtížné a nepřirozené s ní pracovat. Ve své práci se pomocí uměleckého výzkumu snažím nalézt, popsat a dokázat existenci imaginárního prostoru, který doplňuje fyzickou hmotu měst. Pro svůj experiment jsem si vybrala ulici, kde 5 let bydlím a která má zároveň pohnutý osud – ulici Křížovou na Starém Brně. Výstupem diplomové práce jsou přednáška a skripta, které prezentují výsledky abstrahovaného uvažování získané terénním výzkumem. Cílem této přednášky je v posluchači podnítit schopnost takto definovaný nehmotný prostor města vnímat a věřit v jeho existenci.
Didaktická transformace při použití schémat a obrázků ve výuce funkční biologie člověka na základní škole
ČURDOVÁ, Hana
Prezentovaná diplomová práce se zabývá otázkou, zda jsou studenti učitelství a učitelé z praxe schopni didaktické transformace. Cílem bylo posoudit, do jaké míry jsou schopni ze složitých odborných ilustrací vytvořit zjednodušenou verzi, kterou by prezentovali ve výuce biologie člověka žákům osmého ročníku základní školy. Jako hlavní výzkumný nástroj byla použita kresba a výzkum byl záměrně proveden u zmíněných dvou skupin respondentů, aby bylo možné sledovat rozdíly mezi budoucími učiteli a učiteli, kteří již mají praktické zkušenosti s didaktickou transformací. Práce obsahuje také analýzu nejčastěji používaných učebnic ve výuce biologie člověka na základní škole. Kresby učitelů i studentů byly vyhodnoceny pomocí předem stanovených hodnoticích kritérií. Bylo zjištěno, že všichni respondenti prokázali velmi dobrou schopnost didaktické transformace. Studenti učitelství i učitelé z praxe měli výbornou znalost obsahu, avšak u učitelů z praxe je v porovnání se studenty učitelství více rozvinutá didaktická rovina zprostředkování učiva žákům, což potvrzuje fakt, že si vybírali pouze ty nejzásadnější pojmy a kresby měly spíše schématický charakter. Učitelé z praxe, častěji než studenti učitelství, kreslili schéma krok za krokem, za probíhajícího výkladu a snažili se vysvětlit celkovou problematiku daného tématu na příkladech z reálného života.
Naše ulice Křížová
Sopoušková, Petra ; Nekvindová, Terezie (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Téma diplomové práce je úzce spjato s mým předchozím studiem na fakultě architektury. Cílem práce je prozkoumat nenaplánovatelnou organičnost urbánního prostředí, která je mu vlastní, ale vzhledem ke standardizovanému postupu navrhování či rekonstrukcí veřejných prostranství je pro architekta obtížné a nepřirozené s ní pracovat. Ve své práci se pomocí uměleckého výzkumu snažím nalézt, popsat a dokázat existenci imaginárního prostoru, který doplňuje fyzickou hmotu měst. Pro svůj experiment jsem si vybrala ulici, kde 5 let bydlím a která má zároveň pohnutý osud – ulici Křížovou na Starém Brně. Výstupem diplomové práce jsou přednáška a skripta, které prezentují výsledky abstrahovaného uvažování získané terénním výzkumem. Cílem této přednášky je v posluchači podnítit schopnost takto definovaný nehmotný prostor města vnímat a věřit v jeho existenci.
Penzijní připojištění
Růžková, Lucie ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá penzijním připojištění. Zahrnuje charakteristiku penzijního připojištění, vliv demografických faktorů na tento produkt a jeho vývoj v České Republice. Dále v práci objasním důvody, proč je systém nutné reformovat. V závěrečné části charakterizuji navrhovanou penzijní reformu.
Schemes of Multiagent Systems
Rydvan, Pavel
Plný tet: v943-05 - Stáhnout plný textPDF
Plný text: content.csg - Stáhnout plný textPDF

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.